School Revisited: SK AU Keramat & SK Tmn Sri Rampai


Assalamualaikum wbt...Bertemu kembali kite...ok pada minggu lepas kami telah mengunjungi 2 buah sekolah lagi kesinambungan dari lawatan sekolah yang pertama hari tu...sekolah yang kami telah lawat ialah SK AU Keramat & SK Tmn Sri Rampai...dua2 sekolah rendah so chumil2 je bebudaknye...ragamnye pun banyak juge...tp yg paling tak tahan ramai giler bebudak yang berlakon nak pakai spek...tp lakonan mereka telah dikesan...mungkin kerana tidak semantap lakonan arwah Bat Latiff dalam Singapura Dilanggar Todak gamaknye...heheh...tp cite sedih bebudak ni pun banyak...x semua senang beb..........

Tahniah juga diucapkan kepada guru-guru yang telah mengatur dan membantu kami dalam menjalankan aktiviti murni ini...dan terima kasih di atas layanan yang mesra...YOSH!

Di bawah diselitkan beberapa gambar untuk tatapan korang semua...Yessszaaassslayaaannn...


SK AU Keramat


Perpustakaan - Tempat Pemeriksaan Mata




Bersama dengan Pn Noriah Razak, Guru Besar SKAUK yang sporting (kanan sekali), Pn Lily Suhana (Orang Kuat..ya ampuuun...hehe)






Antara pelajar sekolah yg suke melawak...yg depan tu ade myspace tp x nak bgtau add...ceh!



Anugerah Murid Bersahsiah Cemerlang...dianugerahkan setiap bulan...insaf sekejap masa baca ni...membayangkan betapa "jahatnye" mase sekolah dulu...hahaha

______________________________________________________________________________


SK Taman Sri Rampai


Masdi dengan anak-anak chumil...



"adik ni saje nak pakai cermin mata ni mcm abg kan.."
"tak tak..saya memang tak nampak...klw saya x nampak mesti saya tak boleh baca Y U X T H A O V tu...pastu kat tepi tu ade tulis kecik no 6..mmg saya x nampak bang..."
"ayark..NEXT!"



ape la si Arshad ni buat...terkesima gamaknyer yek...



Adik Zaima...die nak tunjuk 2 ibu jari tp aku ckp tunjuk 1 cukuplah...hihi...



Pn Lily tgh melayan kerenah anak-anak murid yang menunggu giliran...tak menyabor nak cek mata....



2 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

2 comments:

  1. MrBoB8:32 PM

    wa.. bagos3.. 1 langkah permulaan yang bagus.. chaiyok2 bro..!!!

    ReplyDelete
  2. baru2 nak bertatih2 bro..thanx for support..

    ReplyDelete

Blog-Blog Lain Yang Menarik