Muka Misteri Yang Sedang Memandang?


Assalamualaikum dan salam sihat,

Jika anda perasan, sebenarnya di sekeliling anda penuh dengan muka orang seolah-seolah sedang melihat anda. Jika bernasib baik anda boleh melihatnya.. Kadang-kadang anda tak nampak pula.. Lagi-lagi masa lepak sorang-sorang kan.. Sounds creepy ehhhh..

Sebenarnya yang saya nak kongsi hari ini ialah ilusi yang berada yang di sekeliling kita. Sama ada anda perasan atau tidak, dengan menggunakan sedikit skill ilusi anda akan dapat melihat muka manusia di mana sahaja anda berada. Skill ni saya namakan sebagai skill Menyekodeng Ilusi Di Kala Berangan.. Nak cuba? Sila tarik nafas dalam-dalam..Tengok kat bawah...
I
I
I
I
I
I
 I 
 I 
 I 
I
I
I
I
I
I
I
"Hello Dude!"

"Wof Wof Wof!"

"Oh ngantuknya.. bila la laki aku nak balik ni?"

"Pakcik ado tigo oghang anak daro.. Mano satu yg ekau berkenan?"

"Please insert your parking ticket.."

"Ampunkan saya penunggu gua!"

"Alo brader..jalan tengok orang sikit la.."

"Gulp"

"Eh nape muka hang sama macam bapak aku ha?"

"Wahhhh..ape tu...?"

"Arigato hozaimas!Hait!"

"Jangan!Jangan pijak saya!Saya masih teruna!"

"NAK TORA!NAK TORA!NAK TORA!" Pang! (Kan dah kena)

"Aku la lelaki dambaan wanita seluroh pelosok dunia..heheh"

"Ceh ade ke diorang cakap muka Tom Kurus macam muka aku! O please.."

"Hmmm.. Pakcik tu cakap nak bawak aku pergi Midveli hari ni.. Hmmmm"

"Encik, kerajaan dah buat jejantas nape tak nak guna? Bak mai IC.."

"Bila larut malam..tarakucaca", sambil memetik jari..

"Wooot.."

"Saya dah cuba Fer n Levli ni 13 bulan dah..tapi tak putih-putih jugak..Meh bagi balik duit saya!"


Amacam? Dah nampak dah? Seperti yang saya jelaskan di atas, penggunaan sedikit skill imaginasi, akan memperlihatkan macam-macam ilusi yang sangat menarik. So lepas ni boleh la cuba.. Tapi pastikan yang anda nampak tu, orang lain pun nampak jugak. Nanti orang cakap poyo la pulak kan. Mungkin lepas ni kalau ada yang lagi menarik boleh la kongsi-kongsi k..

Jangan biarkan hidup anda diselubungi...Ilusi...hehehe



Layaaaaan...

0 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

0 Komentar:

Blog-Blog Lain Yang Menarik