Optometrist United : Hayati Optometrist, Alor Star


Assalamualaikum...... Rancangan Optometrist United kali ini berkesempatan untuk menjelajah negeri Jelapang Padi, Kedah Darul Aman. Kami sebenarnya ke sana untuk attend program n alang2 tu kami telah berjalan2 untuk mencari premis2 optometri untuk di terjah dalam episod kali.... (haha..)

Setelah selesai program selama 2 hari, dikesempatan ini dapatlah kitorang singgah di sebuah premis optometri yang terletak di Bandar Alor Setar. Empunya premis ini, Pn Norhayati Baharuddin berkesempatan ditemu ramah (cewah...mcm wartawan laks!) pada tengah hari 1 november setelah kami check-out dari hotel. Sesudah 8 tahun beroperasi, Hayati Optometrist telah mempunyai 2 cawangan yang menawarkan perkhidmatan optometri yang lengkap kepada penduduk sekitar.



Staff2 Hayati Optometrist : Dari Kiri : Pak Lah, En Tarmizi, Pn Norhayati (Pemilik, Optometrist), Cik Iqlima (Optometrist)


Pn Norhayati beserta suaminya En Mohd Zamri telah mengusahakan premis ini sehingga amat dikenali di sekitar Bandar Alor Setar khususnya di kalangan penduduk Simpang Kuala. Simpang Kuala ni kirenya macam pekan satelit kepada Bandar Alor Setar di mana mengambil masa 5 minit perjalanan dari Pusat Bandar.

Untuk pengetahuan pembaca sekalian. pemilik premis ini adalah Naib Bendahari kepada Persatuan Optometrist Kedah dan Perlis (POKP). POKP adalah persatuan berdaftar di mana ahli2 nye terdiri dari optometrist2 di kedai2 optikal serta hospital2 di seluruh Kedah dan Perlis

Berikut adalah gambar yang simpan di rakam :



ruangan dalaman yang kemas dan selesa untuk pelanggan. di dalam gambar : autorefraktometer untuk pemeriksaan mata berkomputer percuma



pelbagai pilihan sunglass yang di pamerkan. terdapat juga lebih 500 pilihan bingkai jenama dan rekabentuk terkini


pintu masuk ke Hayati Optometrist sentiasa menyambut kedatangan anda


Hayati Optometrist
'Check Yearly See Clearly'

Waktu Bekerja : Sabtu hingga Khamis (Jumaat : Cuti)
9.30am - 6.30pm

Cawangan Utama :

98, Jalan PSK 2, Pekan Simpang Kuala,05400, Alor Star, Kedah
Tel/Fax : 04 7716615

Cawangan :

No.167, Jln Suka Mari, Pekan Pendang Baru, 06700, Pendang, Kedah
Tel/Fax : 04 7591615

Email : hayati98@yahoo.com.my

1 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

1 ulasan:

  1. aiman rahman1:18 PG

    korang pas p alor star terus balik ke??
    tak bgtau aku pon

    BalasPadam

Blog-Blog Lain Yang Menarik