Teknik Kurus Badan Terbaik oleh Kevin Zahri



Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Kegemukan atau obesiti menjadi suatu topik yang hangat pada masa kini. Mempunyai tubuh badan yang langsing dan cantik menjadi idaman setiap manusia. Tidak hairanlah jika pusat-pusat gimnasium atau pusat-pusat rekreasi semakin lama semakin bertambah pengunjung yang datang.

Ini adalah suatu petanda yang baik kepada masyarakat Malaysia.  Kegigihan untuk menurunkan berat badan bersesuaian dengan berat badan ideal adalah usaha yang bagus dan perlu dipuji.

Walaubagaimanapun, usaha tersebut akan menjadi lebih sukar atau sia-sia jika tidak melakukannya tanpa panduan yang betul. 

Aktiviti menurunkan berat badan ini memerlukan ilmu dan panduan supaya sasaran menurunkan berat badan akan menjadi lebih mudah lebih pantas.

Ini terbukti dengan rungutan segelintir orang yang tidak berjaya menurunkan berat badan setelah sekian lama terseksa melakukan bermacam-macam teknik pengurusan badan.

Oleh itu, saya berkongsi dengan anda semua eBook yang ditulis oleh Saudara Kevin Zahri khusus untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan menggunakan teknik yang tepat dan berkesan.

EBook yang berjudul Panduan Kurang 5kg Dalam 5 Minggu ini (How To Lose 5kg in 5 Weeks) berharga serendah RM20 ditulis dalam dua bahasa iaitu Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris. 




EBook ini akan memberikan panduan yang betul bagaimana anda ingin mengurangkan berat badan secara sihat. Selain itu anda juga akan diajar bagaimana untuk mengawal pengambilan kalori dalam pemakanan (diet) dengan betul. Pengiraan kalori yang tepat akan membantu menguruskan badan dengan lebih cepat!


Siapa Kevin Zahri?
Kevin Zahri adalah seorang yang sangat popular yang pakar di dalam bidang kecergasan dan pemakanan. Beliau mempunyai pengalaman lebih 10 tahun dan tak hairanlah beliau diberi gelaran sebagai "Cikgu Fitness Malaysia". Kevin Zahri juga telah menerbitkan beberapa buku dan ebuku serta muncul di dalam majalah-majalah seperti Men's Health, Shape, Clive, TheStar, Berita Harian, Intrend dan iSihat. Selain itu beliau juga sering dijemput menjadi tetamu di rancangan-rancangan televisyen.

Cerita Mereka Yang Berjaya


Kisah Ainurhana yang berjaya menggunakan panduan EBook ini.


Saudara Ikmal Hisham

Kisah Saudara Rashikin


Bagi sesiapa yang masih lagi mencari panduan terbaik untuk mengurangkan berat badan, ebook ini adalah pilihan terbaik untuk anda. Selain ebook panduan mengurangkan berat badan, terdapat juga ebook-ebook lain. Seperti contoh:
  • Panduan TAMBAH 5kg Dalam 5 Minggu
  • 20 Pelan Diet Malaysia
  • 45 Tip Kawal Nafsu Makan (Percuma)
  • Ramadhan: Panduan Diet & Senaman
  • 25 Tip Elak Gemuk Di Hari Raya
Kesemua ebook ini boleh didapati dengan harga pakej sebanyak RM60 sahaja. Bukan itu sahaja anda juga akan mempunyai akses percuma kepada ebook-ebook yang akan diterbitkan kemudian. Sila klik iklan di bawah ini untuk membeli pakej ini.





0 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

0 Komentar:

Blog-Blog Lain Yang Menarik