EBook Yang Perlu Ada Oleh Setiap Optometris


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Dalam pasaran semasa, terdapat berpuluh-puluh jenama dan jenis kanta sentuh yang dijual kepada para pelanggan. Ini menyebabkan "keselerakan" maklumat-maklumat kanta sentuh dan kesan ini bertambah celaru dengan perkembangan teknologi yang diaplikasikan kepada kanta sentuh. Oleh itu, ebook ini telah dibina sebagai database untuk mengumpulkan maklumat-maklumat kanta sentuh yang terdapat di dalam pasaran Malaysia. Secara tidak langsung, ebook ini juag akan membantu contact lens practitioner iaitu Optometris dalam mempreskripsi kanta sentuh kepada pelanggan-pelanggan mereka dengan lebih efisyen.


Ebook ringkas ini mempunyai 4 mukasurat sahaja yang terdiri daripada mukasurat hadapan, mukasurat kedua dan ketiga memaparkan maklumat-maklumat kanta sentuh dan mukasurat keempat memaparkan range kuasa kanta sentuh mengikut jenama.

               

Ebook ini menggunakan konsep interaktif di mana pengguna boleh berinteraksi dengan author ebook ini menggunakan email. Klik pada button mail yang terdapat di hujung-hujung kotak. Rujuk pada gambarajah di bawah.

Klik pada button ini untuk email kepada author

Selain itu, terdapat juga ciri perkongsian atau share kepada laman Facebook dan Twitter. Pengguna juga boleh berkongsi ebook ini dengan rakan-rakan yang lain dengan menggunakan button email di sebelah button Facebook  dan Twitter. Rujuk gambarajah di bawah.

Button Twitter, Facebook dan Email

Begitulah serba sedikit penerangan berkenaan dengan ebook ringkas ini. Semoga dapat membantu para pengguna khususnya para Optometris sekalian. Untuk download, sila klik link di bawah ini

>>>>Ebook Percuma: Contact Lens Price List 2013 

Alternative Link: Contact Lens Price List 2013_2

Kesesuaian (Compatibility): Semua jenis alat yang mempunyai pdf Reader. Jika terdapat ralat atau bug, jangan segan silu beritahu cepat-cepat supaya boleh repair cepat-cepat.

Author ebook ini ialah Acrabyte Ai

1 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

1 ulasan:

  1. Soccer Picks, Tips & Predictions - Sporting 100
    Our soccer predictions & 토토사이트 previews offer a variety apple watch titanium vs aluminum of soccer games in which our expert titanium aftershokz team Soccer Betting Tips · burnt titanium Soccer Predictions & Soccer Tips titanium scooter bars · Soccer Prediction

    BalasPadam

Blog-Blog Lain Yang Menarik